tisdag, maj 5

OH MY GOD!!

Gissa vilken tur dag jag har haft. Ska jag verkligen säga till er??? Okey det kan jag väl göra.
Okey det är så här att när jag kom hem så fick jag en enkät som jag ska svara på och om jag svarar på den så får jag en biobiljett. Men det är inte det som jag är glad för. Eller jo lite såklart.

Jag är så himla glad för jag kom med på en audition på Orionteatern i Stockholm. Asså på audition ska man sjunga och om man kommer vidare så kommer man att vara med i någon slags musikal.

Kan ni fatta?? Ne inte jag heller.
Plus Nattie i min klass och Audrey kom också med =)

3 kommentarer:

ellererro sa...

Grattis! :D

Nattis sa...

Jag var kvällsmänniska förut men nu vaknar jag 6 varje dag och är jättepig. Konstigt. haha men skönt, kan göra mig extra fin då!:)

Mariiaa' sa...

va kul grattis :D